Om Smartskole

Smartskole er laget for å være en ressurs for deg som har en SMART Board i klasserommet eller bruker Lumio by SMART sammen med elevene dine. Her kan du bli kjent med mulighetene som kommer med SMART og hvordan du kan bruke teknologien for å fremme aktiv elevdeltakelse i undervisningen.

Smartskole driftes av Interctive Norway

Opplæringsportal

Kom i gang med SMART med våre opplæringsvideoer. I vår opplæringsportal finner du gode ressurser for opplæring innen bruk av SMART Board og den pedagogiske programvaren Lumio by SMART.

Læringsopplegg

Finn gratis læringsopplegg som du kan åpne i Lumio. Smartskole publiserer jevnlig læringsopplegg for inspirasjon til hvordan du kan ta i bruk Lumio sammen med elevene dine.

Lumio by SMART

Alle våre læringsopplegg er laget for å åpnes i den pedagogiske programvaren Lumio by SMART. Opprett bruker - helt gratis - for å ta i bruk våre ressurser eller lage dine egne interaktive læringsopplegg.

Kontakt oss

Vil du komme i kontakt med Smartskole? Send en e-post til edu@interactive.no eller ring oss på +47 412 57 252

Smartskole driftes av Interactive Norway som holder til på Lysaker i Oslo.

Mobil: kontakt oss

Bestill kurs

Interactive Norway gjennomfører kurs i SMART Board og den pedagogiske programvaren Lumio by SMART. Les mer om våre kursmoduler på Interactive sine hjemmesider.