Få fullt pedagogisk utbytte av SMART med Smartskole+

Vi i Smartskole er her for å veilede deg gjennom interaktive klasseromsløsninger fra SMART. Vi forstår at tiden din er verdifull, og har derfor skreddersydd praksisnære nettkurs som ikke bare er fleksible, men også fylt med inspirasjon til kreativ og variert bruk.

Skap inspirerende og interaktive læringsopplevelser

Enten du er nybegynner eller ønsker å heve dine ferdigheter og bli en SMART superbruker, har vi et nivå tilpasset deg. Trinnene er bygd opp med tekst og video og relevante praktiske oppgaver der du forløpende kan teste egne ferdigheter i bruk av løsningene.

Sammen tar vi skrittet videre mot en fremtid hvor teknologi og pedagogikk spiller sammen for å skape inspirerende og interaktive læringsopplevelser. Er du klar for å utvide din interaktive undervisningskompetanse?

Smartskoles læreplan

Personlig kursbevis

På Smartskole+ har du tilgang på flere kurs. Motta personlige kursbevis etter hvert som du fullfører kursene.