Se hva du kan gjøre med din

SMART-lisens

Logo Lumio

Lumio by SMART

Enkel tilrettelegging for studentsamarbeid, prøver og aktiviteter med umiddelbar respons, og skaperverktøy for lærerens interaktive læringsopplegg

Illustrasjon av SMART Board

Logg inn på din SMART Board og få tilgang til dine læringsopplegg fra Lumio, personlige bokmerker og din favorittbakgrunn på skjermen

Logo SMART Notebook

Notebook

Alle skaperverktøy læreren trenger for å lage engasjerende utdanningsaktiviteter og leksjoner til elevene sine.

Lumio by SMART

Du kjenner kanskje til Notebook? Lumio er SMART sin nyere pedagogiske programvare som du kan jobbe i fra nettleseren din. Inviter elevene til å delta fra sine enheter i oppgaver, spill og aktiviteter!

Innlogging på

SMART Board

Har du en SMART Board-skjerm i klasserommet? Logg inn med din SMART-bruker for å synkronisere dine Lumio-filer og alle notatene du og elevene lager i Tavla i ditt skybibliotek

Notebook

Lag interaktive oppgaver til elevene i SMART Notebook. Filene kan lastes opp i Lumio direkte fra Notebook slik at du kan invitere elevene til å delta i oppgaver og aktiviteter!