SMART Trafikkskole

På SMART Trafikkskole finner du nyttige aktiviteter, spill og oppgaver som du kan ta i bruk på SMART-skjermen på din trafikkskole. Våre ressurser er helt gratis. Har du ideer til nyttig innhold vi kan lage for deg og din kjøreskole? Da setter vi pris på om du tar kontakt med oss på edu@interactive.no.

Følg disse enkle stegene for å åpne våre ressurser på SMART Board

Hvordan bruker jeg aktiviteter fra Smartskole?

Når du åpner SMART Trafikkskole i nettleseren på SMART Board, kan du laste ned aktivitetene og jobbe med de interaktive oppgavene på skjermen. Aktivitetene lagres på SMART Board og kan brukes flere ganger - helt gratis!

Åpne SMART Trafikkskole på SMART Board

Gå til Smartskole.no i nettleseren på skjermen og velg SMART Trafikkskole i menyen. Opprett en gratis privat bruker eller en fellesbruker for din kjøreskole for å få tilgang på våre ressurser.

Velg aktivitet og last ned til SMART-skjermen

Bla mellom våre aktiviteter og last ned de aktivitetene du vil ta i bruk på SMART Board.

Lagre SMART Trafikkskole som favoritt

Lagre SMART Trafikkskole som favoritt på skjermen for enkel tilgang på våre gratisressurser.

Koble til PC for overføring av bilde og touch

Når du kobler til en PC med overføring av bilde, lyd og touch, kan du vise presentasjoner, skrive med pennene og bruke hendene til å navigere direkte på SMART-skjermen. En SMART Board har to ulike muligheter for tilkobling av eksterne enheter:

USB-C

USB-C overfører både bilde, lyd og touchKoble til PC-en din i en USB-C-port for å navigere på enheten direkte på SMART-skjermen.

HDMI og USB

HDMI overfører bilde og lyd. USB overfører touch.

Velg en HDMI- og USB-port som er merket med samme nummer og koble til din PC. Nå kan du navigere på enheten direkte på SMART-skjermen.

Aktiviteter for trafikkskoler

Aktiviteter trafikkskole